Subject: FW: Muuga tee-Loomisvälja tee-Lasketiiru tee ristmiku sidetrassi ümbertõstmine, Muuga küla, Metsakasti küla, Viimsi vald.
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Dec 2024 14:07:50 +0200

Tere!

Palun registreerida mulle menetlemiseks.

Delta viit: 7.1-2/24/20000-2

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Sergei Tunka <[email-masked]>
Sent: Monday, December 9, 2024 12:07 PM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: Muuga tee-Loomisvälja tee-Lasketiiru tee ristmiku sidetrassi 
ümbertõstmine, Muuga küla, Metsakasti küla, Viimsi vald.

Tere,

Tänan märkuste eest. Märkused täidetud. Saadan täiendatud joonised ja 
seletuskirja.

https://www.dropbox.com/scl/fi/u3qddpduea9t4qg99iu1h/Transpordiamet.zip?rlkey=88jhx49xcpmkyyoyj31td949z 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/u3qddpduea9t4qg99iu1h/Transpordiamet.zip?rlkey=88jhx49xcpmkyyoyj31td949z&dl=0> 
&dl=0

1.Ehitusteatisele on lisatud projekti „Harjumaa, Viimsi vald, Muuga küla, 
Metsakasti küla Muuga tee jalgratta- ja jalgtee“(Infra Projekt OÜ, töö nr 
121222) (edaspidi Teeprojekt) tehnovõrkude koondplaan ja 
vertikaalplaneering, kuid puudub seletuskirjale vastav sideprojekti 
asendiplaan. Palun esitada sideprojekti asendiplaan Telia sidetrassi 
ümbertõstmiseks, kus on ära märgitud antud projektiga kavandatav ehitus 
tegevus ning teised asendiplaanil kajastuvad varem projekteeritud lahendused 
märkida vastavalt tingmärkide loendis koos projekti nimetuse, numbri ja 
koostajaga.

Lisatud asendiplaan.

2.Ehitusteatisele on lisatud Teeprojektiga kavandatud katete taastamise 
ristlõike joonised ümbertõstetava sidetrassi asukohas, kuid puudub 
ümberpaigaldatava sidetrassi riigiteega ristumise ristmevälja joonis koos 
katete taastamise joonisega. Ristmevälja joonisel märkida ära ka olemasoleva 
multitorustiku asukoht.

Lisatud katete taastamise plaan ja ristmeväli.

3.Projekti seletuskirjas märkida ära, mis põhjusel on vajalik Telia 
sidetrassi ümberpaigaldamine.

Tulenevalt sademeveekanalisatsiooni torustiku rajamisest nähakse ette Muuga 
teel sidetrassi ümbertõstmine (vt. TL-4/1, TL-4/2, TL-5). Lähtudes sellest, 
et ristumisel kõrvalmaanteega tehnovõrgu min. paigaldussügavus on 1.5 m ning 
kanalisatsioonitoru ja sidetrassi vaheline püstkuja lõikumisel peab olema 
vähemalt 0.3 m, peab antud kohal sidetrassi paigaldussügavus olema ca 2.3 m.

4.Kuna Teeprojekti joonistelt nähtub, et ümberpaigaldatav sidetrass jääb 
plaaniliselt samasse asukohta, siis järeldan, et paigaldatav multitoru 
paigaldatakse sügavamale, kui olemasolev. Tulenevalt eelpool märgitust jääb 
selgusetuks seletuskirja Tabelis 1 ja 2 märgitu, et paigaldatava multitoru 
ja demonteeritava multitorustiku (sidekanalisatsiooni) pikkused on samad (vt 
Väljavõte seletuskirjast 1). Multitoru paigaldamisel plaaniliselt samasse 
asukohta, kuid sügavamale, peaks olema paigaldatav multitoru pikem võrreldes 
olemasoleva mikrotorustiku pikkusega.

Ol.ol. ja proj. multitorustik on võrdse pikkusega. Sidetrassi ümbertõstmisel 
aetakse kinni külgkraav ning proj. multitorustiku paigaldussügavus on vähem 
kui olemasoleval. Seda võib näha jooniselt TL-5. Saadan mõõtude 
kontrollimiseks .dwg joonise.

5.Seletuskirjas märgite, et kaevetööd teostatakse samaaegselt 
sademeveekanalisatsiooni projekti realiseerimisega, kuid ümberpaigaldatava 
sidetrassiga samas kaevikus on ka tänavavalgustus ja kergliiklustee 
ületuskoht riigiteelt. Palun täpsustada seletuskirjas, kuidas on kavandatud 
tööde järjekord tänavavalgustuse ja kergliiklustee rajamisega.

Kaevetööd teostatakse samaaegselt sademeveekanalisatsiooni ja 
tänavavalgustuse projekti realiseerimisega. Kergliiklustee ehitatakse välja 
pärast sademeveekanalisatsiooni ja tänavavalgustuse trasside rajamist.

6.Edastada asendiplaani joonis lisaks .pdf formaadile ka .dwg või .dgn 
formaadis.

Edastatud.

Lugupidamisega

Sergei Tunka

Infra Projekt OÜ

Juhatuse liige

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.